یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت متوازن در شمال استان در حال فراهم شدن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در آیین آغاز احداث پروژه های عمرانی شهرستان گناوه اظهار داشت: مسئولیت ایجاد خدماتی ماندگار، خدمتی که در یادها مانوس بماند، بسیار حائز اهمیت است. باید بر روی رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت تمرکز کنیم و بدین ترتیب، این امر تحقق پیدا کند که هیچ‌کس در جهان از آن بی‌بهره نماند.

امام جمعه بوشهر افزود: مسئولی که عصب طراحی و برنامه‌ریزی اقدام می کند به احداث یک پؤوزه موثر و ارزشمند، خود یک اثر ماندگار ایجاد می کند و یکی از برکاتی است که خداوند نصیب می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابیان داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های مهم و راهبردی و استراتژیک ایران است، اما در عرصه پیشرفت و توسعه زیرساخت ها نیاز به یک تحول فوق‌العاده بنیادین دارد. الحمدالله در سال‌های اخیر شاهد حرکت‌های جهادی بر اساس دانش آمایشی هستیم. پروژه‌هایی که امروز در شهرستان گناوه افتتاح می‌شود، گام‌های مهمی در این راستا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه توسعه متوازن جغرافیایی در استان متأسفانه وجود ندارد گفت: جنوب استان به خاطر وجود منابع نفت و گاز و پتروشیمی، به شکل متراکم پیشرفت کرده است، اما شمال استان همچنان نیازمند پیشرفت‌های لازم در جغرافیا می‌باشد. با توجه به تلاش‌های دولت آیت‌الله رئیسی و تلاش های استاندار و دیگران، زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت متوازن در شمال استان در حال فراهم شدن است. ان‌شاءالله این پیشرفت‌ها به همسان و همپایه توسعه در جنوب استان در عسلویه و کنگان منجر شود و تلاش‌های ما در دیلم و امام حسن ،گناوه و ریگ به تحقق توازن منتهی شود و استان در یک جغرافیای متوازن رشد کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مساله سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزود: امید است که این سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی در عرصه توسعه شهرستان به شکل فردی یا جمعی توسط خود مردم انجام گیرد. سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران بومی و بهره‌برداری از سود آن‌ها می‌تواند به توسعه عمران شهری با مبلمانی شرعی منجر شود و این اقدام باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد. امیدوارم این تلاش‌ها ادامه یابد و مسیر بزرگی را برای انجام اقدامات شایسته مردم عزیز شهرستان هموار کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت و تحقق وعده‌ صادق2 گفت: اگر کوچک‌ترین تعرضی به ایران صورت گیرد، اقدامات لازم انجام خواهد شد و آن وعده صادق ۳ نیز خواهد بود. ما باید در برابر این تهدیدها، با برخورد کوبنده‌تری اقدام کنیم.

وی با تقدیر از از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح که در این راستا تلاش می‌کنند گفت: امید دارم که این پیروزی‌ها مقدمه‌ای باشد برای پیروزی نهایی که ظهور مهدی آل محمد (ص) را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha